FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
شرکت گارانتی کننده ی محصولات آریا دیجیتال چیست ؟
آریا دیجیتال خود یکی از زیر مجموعه های شرکت آریازر میباشد.
گارانتی محصولاتی که دارای کارت گارانتی هستن به عهده ی خود شرکت آریازر میباشد.
این یکی از مزیت های آریا دیجیتال نسبت به سایر فروشگاه های دیگر است ؛ زیرا شما نیاز نیست در صورت خرابی محصول خود سرگردان باشید و کافی است محصول خود را به ادرس های مندرج شده در سایت ارسال بفرمایید.
چگونه اعتماد کنیم؟
- فروشگاه آریا دیجیتال یک فروشگاه حقوقی است ؛ شما میتوانید برای اطمینان بیشتر از شرکت استعلام بگیرید.
- درگاه پرداخت استفاده شده در سایت ، درگاه پرداخت امن زرین پال است ؛ در انتهای وبسایت میتوانید نماد اعتماد زرین پال را مشاهده کنید.
- آریا دیجیتال با سابقه ی 5 ساله در زمینه مشاغل اینترنتی و فروش اینترنتی خود یک برند محسوب میشود و شما میتوانید با مراجع به صفحه درباره ما از صحت این موضوع مطلع شوید.
در صورت خرابی کالا آریا دیجیتال چیزی را برعهده میگیرد ؟
موضوع خرابی و مسائل این چنین به چند دسته تقسیم میشوند :
- تمامی محصولاتی که برای شما ارسال میشود ، در هنگام ارسال بیمه بوده و در صورتی مشکلاتی که برعهده پست میباشد ، طرف حساب شما پست است.
- در صورتی که مشکلاتی همانند رجیستری ، همخوانی نداشتن کالا با سفارش و مسائل این چنینی ، آریا دیجیتال تمام مسائل را اعمم از : هزینه ارسال مجدد ، هزینه ارسال محصول از طرف شما و سایر هزینه ها را برعهده میگیرد .
آیا همه ی محصولات دارای گارانتی هستند ؟
وضعیت گارانتی محصولات در صفحه هر محصول مشخص شده است.
شما با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر و یا ارتباط با پشتیبانی ما میتوانید از دارا بودن و یا عدم داشتن گارانتی محصول مورد نظر خود مطلع شوید.
CALL THE CUSTOMER SUPPORT
+39 397 37292
STAY UPDATED WITH US
Ut tellus dolor, dapibus eget, elementum vel, cursus.