FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

شرکت گارانتی کننده ی محصولات آریا دیجیتال چیست ؟

آریا دیجیتال خود یکی از زیر مجموعه های شرکت آریازر میباشد.

گارانتی محصولاتی که دارای کارت گارانتی هستن به عهده ی خود شرکت آریازر میباشد.

این یکی از مزیت های آریا دیجیتال نسبت به سایر فروشگاه های دیگر است ؛ زیرا شما نیاز نیست در صورت خرابی محصول خود سرگردان باشید و کافی است محصول خود را به ادرس های مندرج شده در سایت ارسال بفرمایید.

چگونه اعتماد کنیم؟

  1. فروشگاه آریا دیجیتال یک فروشگاه حقوقی است ؛ شما میتوانید برای اطمینان بیشتر از شرکت استعلام بگیرید.
  2. درگاه پرداخت استفاده شده در سایت ، درگاه پرداخت امن زرین پال است ؛ در انتهای وبسایت میتوانید نماد اعتماد زرین پال را مشاهده کنید.
  3. آریا دیجیتال با سابقه ی 5 ساله در زمینه مشاغل اینترنتی و فروش اینترنتی خود یک برند محسوب میشود و شما میتوانید با مراجع به صفحه درباره ما از صحت این موضوع مطلع شوید.

در صورت خرابی کالا آریا دیجیتال چیزی را برعهده میگیرد ؟

موضوع خرابی و مسائل این چنین به چند دسته تقسیم میشوند :

  1. تمامی محصولاتی که برای شما ارسال میشود ، در هنگام ارسال بیمه بوده و در صورتی مشکلاتی که برعهده پست میباشد ، طرف حساب شما پست است.
  2. در صورتی که مشکلاتی همانند رجیستری ، همخوانی نداشتن کالا با سفارش و مسائل این چنینی ، آریا دیجیتال تمام مسائل را اعمم از : هزینه ارسال مجدد ، هزینه ارسال محصول از طرف شما و سایر هزینه ها را برعهده میگیرد .

آیا همه ی محصولات دارای گارانتی هستند ؟

وضعیت گارانتی محصولات در صفحه هر محصول مشخص شده است.

شما با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر و یا ارتباط با پشتیبانی ما میتوانید از دارا بودن و یا عدم داشتن گارانتی محصول مورد نظر خود مطلع شوید.

CALL THE CUSTOMER SUPPORT

+39 397 37292