Terms

قوانین و مقررات درحال بروزرسانی و تکمیل شدن میباشند.

لطفا صبور باشید.

قوانین مقررات کلی فروشگاه

7 روز گارانتی محصول شامل چه چیزی میشود؟

7 روز گارانتی شامل :

  1. عدم مطابقت محصول ارسالی با محصول درخواستی
  2. عدم مطابقت کارت گارانتی با محصول
  3. عدم رجیستری محصول ( در محصولات رجیستر شده )

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آریادیجیتال کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض ۷ روزه آریادیجیتال ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و شماره تراکنش سبد خرید به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
همچنین بسته بندی محصول به همراه لیبل آریادیجیتال به عنوان سند خرید شما باید همراه محصول ارسال گردید.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط آریادیجیتال دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در آریادیجیتال به اتمام برسد، و آریادیجیتال امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف آریادیجیتال همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند. برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند، دیجیتال ۷ روز  فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

آیا آریا دیجیتال خسارات وارد شده در حمل و نقل را برعهده میگیرد ؟

آریا دیجیتال همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و آریا دیجیتال تحت هیچ شرایطی مشکلاتی که هنگام حمل و نقل رخ میدهد را برعهده نمیگیرد.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت پس از تحویل محصول به خدمات پس از فروش آریا دیجیتال اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش دیجی‌کالا ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نمایندگی های آریا دیجیتال  به صفحه نمایندگی ها مراجعه کنید.

ثبت نظر در آریادیجیتال

  1. بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر وی تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت به نمایش در نخواهد آمد.
    با این حال، آریادیجیتال هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در این قسمت را ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید فنی آریادیجیتال درباره محتویات نظر نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
  2. نقد کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف محصول در استفاده عملی و تجربه شخصی فرد باشد.
  3. حداقل ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در نقد کاربران باید وجود داشته باشد.
    مواردی که شامل تعریف کاراکتر مطلوب نمی‌شوند:
    قرار دادن فضای خالی (Space) بیش از حد معمول
    کشیدن حروف یا کلمات با استفاده از صفحه کلید
    استفاده ی مکرر از یک حرف یا کلمه
    بیان مطلب تکراری با نگارش متفاوت
    لازم به ذکر است که رعایت استاندارد تعداد کاراکتر مطلوب برای نقد مناسب ضروری است، لذا کاربرانی که نمی‌توانند تعداد کاراکتر مطلوب نقدشان را به ۸۰۰ برسانند، باید در قسمت نظرات متن خود را ثبت کنند، در غیر اینصورت امکان تایید نقد کمتر از ۸۰۰ کاراکتر مطلوب در قسمت نقد کاربران وجود نخواهد داشت.
  4. برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تایید نخواهد شد.
  5. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  6. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد نه به صورت مطلق.
  7. جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
  8. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جدا خودداری نمایید.
  9. تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
  10. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
  11. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتگو (فروم) متفاوت است، لذا برای حفظ ساختار، مباحثی که خارج از چهارچوب این قسمت است و حالت بحث و گفتگو دارند، تایید نخواهند شد.
  12. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
  13. کاربران سایت می‌توانند برای آگاهی از تغییرات قیمت از نمودار تغییر قیمت در سایت استفاده نمایند، لذا کاربران به هیچ وجه نباید در بخش نظرات مبلغ “قیمت” را ثبت نمایند یا درباره قیمت اظهار نظر کنند.
  14. از بزرگنمایی یا اغراق درباره نقاط قوت یا نقاط ضعف محصول در نظرات خود خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  15. “نام کاربری” ارسال کنندگان نظر باید شامل نام و نام خانوادگی فرد با حروف فارسی باشد؛ لذا نظراتی که با نام کاربری غیر مجاز ارسال شده باشند، هرچند ناقض دیگر قوانین ذکر شده نباشند، تایید نخواهند شد.
  16. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
  17. تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
  18. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش آریادیجیتال را در قسمت مربوطه اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت در قسمت نظرات خودداری نمایید.
  19. کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
  20. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  21. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
  22. لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
  23. کاربران در نظر داشته باشند که آریادیجیتال، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.

محتوا

آریادیجیتال نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است آریادیجیتال تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط دیجی‌کالا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‏‌سایت آریادیجیتال هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت آریادیجیتال تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
فروشگاه آریادیجیتال ممکن است دارای سرویس‌‏هایی با قابلیت مشارکت عمومی موسوم به سرویس‌‏های جمعی، همچون اتاق گفتگو، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، نقد، گروه‌‏های خبری، شبکه دوستان و سرویس‏‌های دیگری باشد که برای تسهیل ارتباط شما با دیگران (چه در مقیاس عمومی مثل تالار گفتگو و چه در مقیاس خصوصی مثل شبکه خصوصی دوستان) ارائه می‏‌شوند. شما توافق می‏‌کنید که از این سرویس‏‌های جمعی، فقط برای ثبت، ارسال و دریافت پیام‏‌هایی استفاده کنید که مناسب و مرتبط با آن سرویس خاص باشد.

© کلیه محتویات سایت آریادیجیتال شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت آریادیجیتال تعلق دارد.

قیمت گذاری محصولات

قیمت گذاری در آریادیجیتال همه روزه در حال بروزرسانی میباشد.

این بروزرسانی همه روزه در ساعت 6 صبح انجام میشود.

قیمت تمام شده در نمایندگی ها نیز برعهده ی واحد مرکزی و براساس قیمت قرارداده شده در سایت میباشد.

نحوه ی سفارش محصول

آریادیجیتال بابت پشیمانی شما از خرید محصول به دلیل نارضایتی از ماهیت محصول ندارد لذا در هنگام خرید به نکات مهم زیر توجه فرمایید :

  1. بررسی کامل محصول
  2. انتخاب صحیح رنگ
  3. انتخاب صحیح حافظه
  4. انتخاب صحیح در برند
  5. انتخاب صحیح در مدل محصول
  6. انتخاب صحیح در گارانتی
  7. براورده هزینه محصول
  8. هزینه اضافه برسازمان برای استفاده بهتر از محصول

قابل توجه همکاران و نمایندگان محترم فروشگاه :

تمامی محصولات درخواستی از آریادیجیتال میبایست ابتدا در سایت ثبت شود.

 

نمایندگی

تمامی نمایندگی های رسمی و غیر رسمی آریادیجیتال در سایت درج شده.

کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود.

لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی آریادیجیتال اطلاع دهید.

حریم شخصی

آریادیجیتال خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

ارسال محصول

آریادیجیتال همواره تلاش براین دارد که محصولات و فاکتور های مشترکین خود را با دقت و سرعت بالا به آنها تحویل دهد؛

زمان بندی ارسال سفارشات به 2 دسته تقسیم بندی میشود :

  1. ارسال مستقیم بانکی
  2. پرداخت از طریق درگاه پرداخت

پرداخت از طریق ارسال مستقیم بانکی بین 1 ساعت الی 3 روز کاری به دست مشتری میرسد.

پرداخت از طریق درگاه پرداخت بین 3 الی 7 روزه کاری.

روش ارسال محصول به 2 دسته تقسیم میشود :

  1. ارسال به شهر های دارای نمایندگی رسمی
  2. ارسال به شهر های فاقد نمایندگی رسمی

در حالت اول ، ارسال به صورت تاکسی بوده.

در حالت دوم ، ارسال توسط شرکت پست انجام میشود.

  • در صورتی خریدار تمایل به استفاده از سرویس دیگری برای ارسال باشد ، هزینه ارسال برعهده ی خریدار میباشد.

پشیمانی از خرید یا تعویض محصول

وجه پرداخت شما چه از طریق پرداخت آنلاین و چه به صورت انتقال مستقیم بانکی دارای مالیات میباشد؛ لذا قبل از انتخاب و خرید محصول مورد نظر با صبر و شکیبایی فکر کنید.

در صورت پرداخت وجه ( چه به صورت آنلاین و چه به صورت انتقال مستقیم بانکی ) هیچ وجهی به خریدار برگشت داده نمیشود و محصول درخواستی در مدت تعیین شده برای وی ارسال میگردد.

در صورتی تعویض محصول امکان پذیر است که قبل از ارسال محصول توسط آریا دیجیتال ، خریدار به فروشگاه اعلام نماید که قصد خرید محصول دیگری را دارد.

مراحل تعویض محصول :

  1. انتخاب مجدد محصول
  2. تماس با پشتیبانی فروشگاه و دادن اطلاعات به پشتیبان
  3. دریافت کد تخفیف ( مبلغ واریزی شما )
  4. خرید محصول جدید با استفاده از کد دریافتی

عدم مطابقت محصول دریافتی با محصول سفارشی

در صورتی که محصول دریافتی با محصول سفارش شده مطابقت نداشته باشد خواهشمندیم کالا را آنباکس نکرده و به صورت اکبند و در صورتی که کالا دست 2 باشد بسته بندی و هولوگرام شرکت را به هیچ عنوان دست نزنید.

در غیر این صورت محصول مرجوعی با کسری 35 درصد از مبلغ واریزی برای شما محاسبه میگردد.

قوانین مقررات درج و خرید محصولات کارکرده

ضمانت اصالت و صحت محصول

  1. آریادیجیتال در صحت و اصالت محصول قرارداده شده هیچ ضمانتی نمیکند.
  2. در صورت شکایت مشتری بدلیل عدم تطابق محصول درج شده با محصول ارسالی ، پس از اثبات موضوع حساب کاربری شما برای همیشه توسط آریادیجیتال ضبط میگردد.

پرداخت و دریافت وجه

مراحل انتقال وجه :

  1. واریز شدن وجه به حساب آریادیجیتال
  2. ابلاغ آریادیجیتال به فروشنده
  3. ارسال محصول از سمت فروشنده به خریدار
  4. تائید شرکت حمل و نقل مبنی بر دریافت و یا رسیدن محصول به مقصد
  5. واریز وجه به حساب فروشنده

در صورتی که خریدار هزینه محصول را از طریق پرداخت امن آریا انجام ندهد هیچ ضمانتی نسبت به دریافت جنس و وجه از طرف آریادیجیتال وجود ندارد.

درج مجدد محصول

درصورت درج مجدد محصول ، تمامی صفحات محصول حذف میگردد و به مدت 1 ماه از درج کردن محصول در منع میشوید.

برای درج مجدد و یا بروزرسانی محصول میبایست به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.

تعداد محصولات درج شده به صورت نامحدود میباشد.

ضمانت آریادیجیتال

آریادیجیتال در محصولات کارکرده ذینفع نمی باشد.

تنها تضمین آریادیجیتال در این موضوعات پرداخت وجه و ارسال محصول میباشد و در قبال صحت محصول هیچ مسئولیتی ندارد.

نحوه خرید و پرداخت محصول کارکرده در آریا دیجیتال به چه صورت است ؟

درصورتی که از درگاه پرداخت امن آریادیجیتال استفاده ننمایید ، آریا دیجیتال هیچ تضمینی نسبت به ارسال کالا برای شما ندارد.

آریادیجیتال هیچ یک از محصولات کارکرده را به صورت حضوری بررسی نکرده و تائید نمیکند.

پروسه خرید تا دریافت محصول به شکل زیر میباشد :

  1. درج آگهی توسط فروشنده
  2. تائید آگهی از طرف آریادیجیتال
  3. بررسی محصول توسط خریدار
  4. واریز وجه از طرف خریدار
  5. ارسال کالا توسط فروشنده
  6. واریز وجه به حساب فروشنده توسط آریادیجیتال

نقش آریا دیجیتال به عنوان واسطه و نمایش دهنده محصولات به چه صورت است؟

آریادیجیتال فقط به عنوان درگاه پرداخت امن ، نمایش محصول و پل ارتباطی فروشنده و خریدار میباشد.

قیمت گذاری محصولات برعهده ی صاحب محصول میباشد و آریادیجیتال به هیچ عنوان ذینفع نمیباشد.

آریادیجیتال در خصوص صحت محصول هیچ تضمینی نمیکند.

محتوای رسید ارسال

  • نوشتن نام فروشگاه آریا دیجیتال به عنوان فرستنده
  • نوشتن ادرس درج شده در سایت ( ادرس نماد اعتماد فروشگاه ) به عنوان ادرس فرستنده
  • ذکر نام برند و مدل محصول ارسالی در فاکتور ارسالی فروشنده

دریافت اطلاعات

در 2 حالت میباشد :

  1. آریا دیجیتال به عنوان رابط و واسطه بین طرفین نباشد
  2. آریا دیجیتال به عنوان رابط و واسطه بین طرفین باشد

در حالت اول هیچ تعهدی نسبت به پرداخت وجه و دریافت محصول از طرف آریا دیجیتال وجود ندارد.

در حالت دوم ، خریدار متعهد میگردد از آریا دیجیتال اطلاعات فرستنده را درخواست ننماید و تمامی اطلاعات فرستنده نزد آریا دیجیتال محفوظ میباشد.

به دلیل اینکه ارسالی ها از طرف آریا دیجیتال نمیباشد ، آریا دیجیتال اطلاعات مربوط به خریدار ( گیرنده ی محصول ) را به شخص فروشنده برای ارسال محصول ، ارسال می نماید.

نظرات و دیدگاه ها

نظرات ابتدا توسط کاربران درج شده و سپس از طرف پشتیبانی سایت تائید میگردد.

لطفا از الفاظ رکیک و زننده استفاده ننمایید ؛ در غیر این صورت نظر و دیدگاه شما ثبت نخواهد شد.

نظراتی که در این دسته از محصولات توسط تیم پشتیبانی آریا دیجیتال به صورت اطلاع رسانی از محصولات ثبت میگردد مورد تائید آریا دیجیتال نمیباشد و فقط صحبت های ارائه شده توسط فروشنده محصول میباشد.

قوانین و مقررات کالای آنباکس

7 روز گارانتی محصولات آنباکس

7 روز گارانتی برای محصولات آنباکس نیز وجود دارد و در صورت خرابی محصول همانند محصولات آکبند میبایست توسط کارشناسان آریادیجیتال بررسی و تائید گردد.

عدم مطابقت جنس با کارتن

پس ازدریافت محصول حتما از صحت تطابق محصول با کارتن مطلع شوید.
خریدار فقط به مدت 8 ساعت پس از دریافت محصول میتواند به دلایل زیر محصول را مرجوع نماید :

  1. عدم تطابق محصول با کارتن
  2. عدم تطابق محصول سفارشی با محصول دریافتی
  3. وجود مشکلات فیزیکی و سخت افزاری در محصول
  4. عدم رجیستری ( در موبایل های رجیستر شده )

تمامی موارد ذکر شده پس از بررسی کارشناسان آریادیجیتال تصمیم گیری میشود.

خرابی محصول

در صورتی که خرابی در زمان حمل و نقل و بر اثر حمل و نقل باشد ، آریادیجیتال هیچ مسئولیتی ندارد.

درصورتی که محصول از لحاظ نرم افزاری ، برد و LCD دچار مشکل باشد مسئولیت برعهده ی آریادیجیتال میباشد.

عنوان تاگل

محتوای تاگل در این قسمت قرار میگیرد ، بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید تا این متن تغییر کنید

قوانین و مقررات نمایندگی ها

قیمت گذاری محصولات

قیمت گذاری محصولات در نمایندگی های رسمی و غیر رسمی آریادیجیتال برعهده ی دفتر مرکزی میباشد و تمامی قیمت ها براساس همین سامانه (وبسایت آریادیجیتال) تنظیم میگردد.

در صورت مشاهده و گزارش قیمت گذاری توسط خود نمایندگی با وی برخورد میگردد و بر مبنای تفاوت قیمت جریمه خواهد گردید.

خرید نمایندگی ها

نمایندگی رسمی :

نمایندگی رسمی موظف است تمامی اجناس خود ار از طریق دفتر مرکزی آریادیجیتال تامین نماید؛

نمایندگی غیر رسمی :

نمایندگی غیر رسمی موظف است تمامی اجناس خود را از نمایندگی رسمی که توسط دفتر مرکزی معرفی شده خریداری کند؛